Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi

Kliniğimizde ağız içerisindeki yumuşak dokuların, dişlerin, çenelerin ve çene ekleminin tüm rahatsızlıklarını kapsayan teşhis ve tedavi işlemleri gerçekleştirilmektedir. Yapılacak işlemin türüne ve hasta uyumuna göre yapılması planlanan cerrahi işlemler lokal anestezi, bilinçli sedasyon veya genel anestezi altında yapılabilmektedir.

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Kliniğimizde Uyguladığımız Tedaviler

• Çekim endikasyonu olan sürmüş ya da gömülü kalmış dişlerin çekimi.
  • Dental implant uygulamaları ve implant cerrahisi.
  • Kök ucu rezeksiyonları.
  • Protez öncesi aşamada ağızdaki yumuşak ve sert dokuların cerrahi olarak düzenlenmesi.
  • Temporomandibuler eklem hastalıklarının cerrahi ve cerrahi olmayan tedavileri.
  • Yumuşak ve sert dokularda gelişen kistik veya tümöral oluşumların tedavileri.
  • Çene ve yüz bölgesinde gelişen enfeksiyonların tedavileri.
  • Travma veya başka etmenlerle gelişen çene kırıklarının tedavisi.
  • Diş hekimi fobisi olan hastalarımızın genel anestezi ve sedasyon altında tedavileri.

İmplant

İmplant Uygulamaları

Dental implantlar günümüzde diş eksiklerinin giderilmesinde sıkça kullanılan tedavi seçenekleri arasındadır. Çene kemiğine yerleştirilerek normal dişi taklit ederler. Düzenli kontrollerle ve iyi bir bakımla ömür boyu kullanılabilmektedir.

Hastalar genellikle ertesi gün işinin başına dönmektedir ve yaklaşık 3 ay gibi bir sürede dişlerine kavuşabilmektedir. Gerekli durumlarda uzman hekimlerimiz tarafından uygulanan sinüs yükseltme işlemleri ve kemik greftleri sayesinde artık birçok hasta grubunda implant tedavileri uygulanabilmektedir.

İmplant tedavisi nedir?

• Dental implantlar birtakım diş eksikliklerinde hastalara doğala en yakın çözümü sunmamızı sağlayan bir seçenektir.
  • Çene kemiği içerisine yerleştirilen ve biouyumluluğu kanıtlanmış olan titanyum malzemelerden üretilen dental implantlar efektif, uzun ömürlü ve estetik bir yöntemdir.

Tedavi süresi nedir?

• İmplant tedavisinin cerrahi operasyon kısmı 10-15 dakikalık sürede bitmektedir. Bu işlemde herhangi bir acı hissedilmezken, takip eden 1-2 gün çok hafif ağrı ve sızlama olabilmektedir.
  • Yerleştirilen implantların çene kemiği içerisine entegre olması için 2-3 aylık zaman diliminden sonra protez kısmı hastaya 1 hafta içerisinde teslim edilebilmektedir.

Gömülü Diş Çekimleri

Kliniğimizde steril şartlarda uzman hekimlerimiz tarafından gömülü ve normal diş çekimleri yapılmaktadır. Çekim sonrası hekimimiz tarafından verilen bilgiler doğrultusunda ağrı, şişlik ve kanama gibi durumlar açısından hastalarımız bilgilendirilerek işlem sonrası gerekli kontroller sağlanmaktadır.

Temporomandibular Eklem Rahatsızlıklarının Tedavisi

Son zamanlarda artan eklem rahatsızlıklarının teşhis ve tedavileri kliniğimizde gerçekleştirilmektedir. Eklem rahatsızlıklarına yönelik botoks ve artrosentez uygulamaları sayesinde hastaların ağrı, ağız açmada kısıtlılık gibi birçok şikayetleri giderilmektedir.

Kist ve Tümör Tedavileri

Çene ve yüz bölgesiyle ilişkili yumuşak ve sert dokularda meydana gelen kist ve tümörlerin tanısı konulmakla birlikte tedavisi gerçekleştirilmektedir. Tedavi sonrası uygun rekonstrüksiyon yöntemleri uygulanarak düzenli kontroller uzman hekimlerimiz tarafından gerçekleştirilmektedir.

Çene Kırıklarının Tedavisi

Travma veya patolojik etmenlere bağlı olarak gelişen çene kırıklarının teşhis ve tedavisi büyük bir özenle kliniğimizce yürütülmektedir. Gerekli durumlarda genel anestezi altında operasyon planlaması yapılarak hasta idamesi sağlanmaktadır.