İmplantoloji

İmplant Uygulamaları

Dental implantlar günümüzde diş eksiklerinin giderilmesinde sıkça kullanılan tedavi seçenekleri arasındadır. Çene kemiğine yerleştirilerek normal dişi taklit ederler. Düzenli kontrollerle ve iyi bir bakımla ömür boyu kullanılabilmektedir.

Hastalar genellikle ertesi gün işinin başına dönmektedir ve yaklaşık 3 ay gibi bir sürede dişlerine kavuşabilmektedir. Gerekli durumlarda uzman hekimlerimiz tarafından uygulanan sinüs yükseltme işlemleri ve kemik greftleri sayesinde artık birçok hasta grubunda implant tedavileri uygulanabilmektedir.

İmplant tedavisi nedir?

• Dental implantlar birtakım diş eksikliklerinde hastalara doğala en yakın çözümü sunmamızı sağlayan bir seçenektir.
  • Çene kemiği içerisine yerleştirilen ve biouyumluluğu kanıtlanmış olan titanyum malzemelerden üretilen dental implantlar efektif, uzun ömürlü ve estetik bir yöntemdir.

Tedavi süresi nedir?

• İmplant tedavisinin cerrahi operasyon kısmı 10-15 dakikalık sürede bitmektedir. Bu işlemde herhangi bir acı hissedilmezken, takip eden 1-2 gün çok hafif ağrı ve sızlama olabilmektedir.
  • Yerleştirilen implantların çene kemiği içerisine entegre olması için 2-3 aylık zaman diliminden sonra protez kısmı hastaya 1 hafta içerisinde teslim edilebilmektedir.